Zondag 25 augustus 2019 6e overnachting Aurland - Ergens in Hardangervidda, Noorwegen. 150 km.

25 augustus 2019 - Hardangervidda National Park, Noorwegen

Zondag 25 augustus 2019 Aurland naar Ergens in het gebied van Hardangervidda, Noorwegen. 150 km.

Heeeel rustig aangedaan en genoten van de mensen die langzaam vertrokken van de camping. Vanuit de camping naar het plaatsje Aurland teruggereden. Helaas, de supermarkt was dicht. Dan maar een espresso bij het souvenirswinkeltje en deze opgedronken aan de waterkant van het plaatsje. Heerlijk, wat een rust straalt het daar uit, daar aan de waterkant bij het fjord. Nog even bij het kerkje met de Duitse campinggasten gepraat. Zij hadden pech met de remmen. Die deden het niet meer..... morgen gaan ze naar de garage in het plaatsje. Waarschijnlijk de remolie die niet goed is....

Weg nummer 50 heb ik vandaag gevolgd. Pfffff een mooie weg maar wat een tunnels, de één is nog smaller en donkerder dan de andere.... nog nooit zoveel tunnels meegemaakt op 1 weg! Ahfijn, weer een ervaring rijker 😉

Vanuit wegnr. 50 voor de derde keer langs het rode kerkje gekomen en de weg nr. 7 vervolgd. Nu had ik de kans om een foto te maken omdat ik bij de supermarkt was geweest. Mijn 5e overnachting vond ik wel leuk om dat in het Hardangervidda Nationalpark te doen. Als er geen auto's rijden op de weg, is het hier doodstil. Dat overkomt mij weinig want tegenwoordig hoor je overal wel iets of een trein of een vliegtuig die in de lucht is. Ik weet dat het in Israel in de woestijn ook erg stil is..... hoop dat ik daar nog een keer mag vertoeven❤️

De stilte en de mooie zonsondergang waren weer grote kado's vandaag!

Terwijl ik het reisverslag schrijf begint het hier nu donker te worden om 21.46 uur. Het uitzicht is een laagje aarde, een laagje water, een laagje bergen en een laagje lucht....

Lieve groet vanuit de Hardangervidda van Hortance

1. Dijk Dijksman:
    25 augustus 2019
    Prachtige omschrijving van het uitzicht! Liefs Dijk.
  2. Sven:
    25 augustus 2019
    Leuk hè camping...
  3. Jannie Haan:
    26 augustus 2019
    Leuke fotos maak je steeds Hortance!!
  4. Jannie Haan:
    26 augustus 2019
    Prachtige fotos maak je steeds Hortance..
  5. Petra:
    26 augustus 2019
    En...kom je straks thuis met een geit? 😉
  6. Jeannet:
    Prachtige belevenis zo!
  7. Nancy Rietveld:
    26 augustus 2019
    wat een heerlijk land om door heen te reizen en waarschijnlijk niet zo ontzettend heet als hier in nederland. daar alleen ben ik al jaloers op. genieten dus maar
  8. Erik Katgerman:
    26 augustus 2019
    Dank je wel voor de (mede)beleving Hortance.