Alweer de 4e dag van het Dutch Mountain Trail. Totaal 18 km gewandeld

21 juni 2022 - Vijlen, Nederland

Bedankt voor jullie reacties, erg leuk om te lezen. Na het plaatsen van een verhaal kijk ik kort erna of er al reacties zijn geplaatst😃

Alweer de 4e dag van het Dutch Mountain Trail. Totaal 18 km gewandeld. Gisteren hadden we Grieks gegeten, was erg lekker maar het lag zwaar op de maag vannacht en vanochtend een goed belegd broodje van de bakker en die bleef ook hangen. ( een beetje een branderend gevoel in de slokdarm alsof er een brok eten niet wil zakken...) morgen maar een kleiner/lichter ontbijtje eten.

Het zou een zware dag worden maar met behulp van de wandelstokken sjokken we over de bergen. Als het te lang steigen is nemen we even een adempauze, praten elkaar moed in en gaan we weer door. En als we dan een bordje zien van het boscafé Het Hijgend Hert moeten we daar naar toe. Je waant je daar in een hele andere wereld. Echt vakantie gevoel! Op de camping aangekomen kregen we van de eigenaar een flesje bier aangeboden. Doet hij bij veel trekkers wat we even later lazen in de recenties van de camping. Ook andere dingen. Maar de campinggast van tegenwoordig wil veel luxe maar voor ons is het belangrijk dat het er schoon is en een lekkere douche! En mag het verder lekker eenvoudig zijn!

Eerst de tent opgezet en daarna naar de wijngaard gelopen. Die zit hier om de hoek. Een heerlijk wijntje gedronken met een borrelplank zodat we de avond weer doorkomen😉 War een uitzicht heb je daar op het terras!

Het weer is goed, zelfs frisjes met een wind erbij maar in het zonnetje is het goed vertoeven.

De komende dagen gaat het warmer worden en met wat regen. We gaan het allemaal wel zien.

Lieve wandelgroetjes van Hortance

1. Els:
    21 juni 2022
    Was het nog druk bij het hijgende hert ???
  2. Hortance van den Beld:
    21 juni 2022
    We waren er voor de drukte van de lunch. Veel veranderd daar maar nog wel die knusheid :-)
  3. Geert:
    Een mooie trip…. En die Hetog 😏zal gesmaakt hebben 🍺
  4. Geert:
    21 juni 2022
    Foutje 😣 eerder berichtje.... HERTOG... Een mooie trip…. En die Hertog 😏zal gesmaakt hebben 🍺
  5. Ineke:
    23 juni 2022
    Echt heerlijk toch even in een hotel alsof je thuis bent maar nu als gast😀
  6. Michel:
    27 juni 2022
    Begin toch te geloven dat het meer een drank 🍷 tocht aan het worden is!!🤣