Hortance van den Beld

822
Video’s:

Over mij

Hortance op weg naar Santiago de Compostela en haar andere reis-avonturen

Over mijn reis

Hai, wat leuk dat je interesse hebt in mijn reislog.

In 2010 ben ik gestart met het Pieterpad. Tussendoor nog lange afstanden gewandeld in Duitsland, Oostenrijk  en België. Mijn Doel is om naar St. jean Pied De Port ( Frankrijk) in etappes te lopen vanuit Nederland. En om vanaf daaruit de 800 km in 1 etappe te lopen in januari/februari over een aantal jaren naar Santiago de Compostela. Dit besluit heb ik in week 21 2016 genomen om het te DOEN, voorheen dacht ik dat ga ik denk ik wel doen, maar nu is het virus in mij en het is leuk om er naar toe te werken/ lopen!

Tussendoor kun je ook andere reisverhalen lezen met mijn camperbus. Zoals mijn reis door Noorwegen. Zo blijft het thuisfront op de hoogte van mijn avonturen 😀

Lieve groet van Hortance

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Israël, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.