Woensdag 19 juni 2019. Twentepad. Ootmarsum. Rustdag 0 km

19 juni 2019 - Ootmarsum, Nederland

Woensdag 19 juni 2019. Twentepad. Ootmarsum. Rustdag 0 km

Vannacht goed geslapen, kamperen vindt ik heerlijk alleen die muggen weten me altijd wel te vinden, zelfs op de onmogelijkste plekjes😉mijn tent laat veel licht door daardoor wordt ik ook op tijd wakker als het licht wordt, dan draai ik me nog maar een paar keer om. Patrick heeft een donkere tent en zijn tent blijft ook lekker koel, enigste nadeel van zijn tent is dat hij een stuk zwaarder is. We hebben uitzicht op Ootmarsum met groen om ons heen, de vogeltjes, de vliegen en de landbouwwerktuigen hoor je. De zon schijnt en het is goed vertoeven in de schaduw. Patrick is boodschappen aan het halen in Ootmarsum en ik mag mijn voetjes nog een rustdag geven. Met mijn voetjes gaat het de goede kant op, mijn hakken verdragen mijn lichaamsgewicht al weer beter. Patrick is mijn neef, het is een zoon van een broer van mijn moeder en is 3 jaar jonger en we genieten van het samen wandelen, kamperen en het praten. Gelukkig kunnen we ook stil zijn als we daar behoefte aan hebben. Vandaag was er nog wat gedonder in de lucht en is er in korte tijd behoorlijk wat vocht naar beneden gevallen, we konden even in een recreatie ruimte zitten met een kopje koffie erbij. Heerlijk zo'n dagje, wat lezen, potje kaarten, wat klungelen, eten klaarmaken en even op facebook omdat het kan en mag 😉Als alles meezit gaan we morgen verder wandelen.

Lieve wandelgroetjes Hortance

1. Bets Faas:
    19 juni 2019
    Veel wandel plezier samen. Groeten ook aan Patrick. We hebben elkaar een tijdje geleden ook weer ontmoet tijdens een wandeling.(. Ik ben dochter van Oom Gerhard, broer van jullie Opa.)
  2. Ineke:
    👍👍👍
  3. Nancy Rietveld:
    19 juni 2019
    zo je voeten zien er aardig ingepakt uit, nu maar hopen op een snelle genezing. wandel ze maar weer