Dinsdag 18 juni 2019. 2e dag Twentepad. Een blarenverzorgdag: Tubbergen-Ootmarsum.

18 juni 2019 - Ootmarsum, Nederland

Dinsdag 18 juni 2019. 2e dag Twentepad. Een blarenverzorgdag: Tubbergen-Ootmarsum.

Vanochtend erg rustig aan gedaan. Mijn voetjes voorbereid op een rustige dag. Ik heb besloten om terug te gaan naar Tubbergen om de benodige spullen te halen om mijn blaren onder de voeten te verzorgen en Patrick loopt door naar Ootmarsum en ik reis hem achterna met het openbaar vervoer. Voor mij dus vandaag niet volgens de route wandelen, ik moet goed luisteren waar mijn lichaam behoefte aan heeft! Via een filmpje van het rode kruis weet ik nu hoe ik mijn blaren moet behandelen. In Tubbergen heerlijk geluncht en ik mocht daar mijn voeten verzorgen. Ik vroeg aan de ober een emmer water en ik wou binnen mijn voeten in het water doen omdat binnen niemand zat en het terras aardig vol zat met etende mensen. Hihihi hij was bang dat ik er een waterballet van zou maken en dat zijn houtenvloer krom zou gaan staan. Ik heb hem beloofd dat ik geen druppel zou knoeien. Dat was goed. Komt hij met de emmer aan, zet hem op de grond en is de hele onderkant van de emmer nat en de vloer ook die krom kan trekken😂Even later de bus gepakt naar Ootmarsum en dan zijn Patrick en ik weer herenigd. Patrick had ook een zware dag met zware bepakking en de warmte. We hebben ons zelf getrakteerd met Chinees eten en gaan morgen een rustdag houden op de camping. De warme stralen van een douche en een hele dag rust zal ons vast goed bekomen :-)

Lieve wandelgroeten van Hortance

1. Erik Katgerman:
    18 juni 2019
    uke alert! Hahahaha. Wel mooi hoe de groene tent en zo allemaal mooi bij elkaar past. STerkte met de voet(en).
  2. Erik en Yo:
    18 juni 2019
    Oef... Knap hoor! Veel plezier saampjes, hopelijk blijven de onweersbuien die ze voor morgen voorspellen jullie bespaard.
    Groetjes uit Friesland van Yo en mij en poot van Jeska.
  3. Dijk Dijksman:
    19 juni 2019
    Sterkte Hortance. Geniet van je dagje vrij!