Donderdag 20 juni 2019 Twentepad Ootmarsum-Oldenzaal 22 km

20 juni 2019 - Oldenzaal, Nederland

Om 5.18 uur wakker geworden. Nog even omgedraaid. Mijn tent laat veel licht door zodoende wordt ik met het nacht-dag ritme wakker. Veel langer kon ik ook niet slapen want mijn buurman zat al lekker te rommelen in zijn tent. De tent hebben we niet droog in kunnen pakken door de regen van de vorige dag. Al met al was het een gezellige dag met een ontmoeting met een echtpaar die 4 maanden in New Zeeland hebben rondgetrokken met rugzak en tent. We zijn elkaar 3 x tegengekomen. Patrick mocht nog even de rugzak proberen van die man. Het is een speciale rugzak met aan de voorkant 2 mini-zakjes als tegenhanger voor de rugzak op de rug. Het merk is AARN en heel weinig in Europa verkrijgbaar. En later komen we nog een vrouwtje tegen die haar hond aan het uitlaten was ( rond de 70 jaar)  en had een wandeltocht door Israël gedaan. Ze deed niet meer zulke lange wandelingen. Max 20 km open een dag. Wouw als ik dat ook nog kan doen op zo'n leeftijd :-) En toch hebben we nog een fikse regenbui gehad, gauw de poncho's aan en weer doorlopen. We hebben weer een Paalkampeerplaats voor deze nacht. Legaal wildkamperen in een straal van 10 meter vanaf de paal zonder enige voorzieningen.  Back to Basic. Je raadt het al.... ook je persoonlijke behoefte in het bos achter een boom ;-) En het is overigens gratis! Het is een schitterende plek met mooi uitzicht. En mijn blaren? Die worden vergezeld door nog een blaar....