Op weg naar Santiago de compestela via......Texel!

5 december 2017 - Texel, Nederland

Een ruime week vakantie, lekker wandelen richting Santiago de Compestela....

Dat dacht ik.... maar met Tommy zijn gezondheid ging het niet zo goed, mijn relatie verbroken, het werd wat kouder en het is een moeilijker stuk in het noorden van Frankrijk voor overnachtingen met hond en ik wou niet zo slepen met een oude hond die de hele dag het liefst slaapt.

Dus het werd Texel, lekker uitwaaien! Soms moet je even afwijken van je doel om op dat moment te doen wat goed voor je is/ goed voelt!

Een huisje gehuurd vlakbij De Waal met 3 slaapkamers en een ligbad! 2 yoga lessen bijgewoond en mezelf een ayurvedische massage kado gegeven. Wat gewandeld op het strand, in een strandpaviljoen wat gegeten en gedronken, wat gewinkeld, gelezen, gitaar gespeeld, gekookt, film gekeken, wol gekocht ( ik ben bezig met een plaid te haken van wol uit verschillende plaatsen waar ik kom) .....

In het weekend zijn neef Patrick en nicht Esther gekomen, we zijn bijna van dezelfde leeftijd, en wat hebben we het fijn gehad met elkaar: gewandeld, gepraat, gelachen, gegourmet, gekaart, gewinkeld, gegeten en gedronken in een strandpaviljoen. Heel bijzonder zo en het klikte zo goed dat het voor herhaling vatbaar is. Deze hele week was een kado. Het was goed vertoeven op Texel! Ik heb geen spijt dat ik ben afgeweken van mijn reisdoel.

Tot de volgende keer!

1. Erik Katgerman:
    5 december 2017
    ".......wat gegeten en gedronken, wat gewinkeld, gelezen, GITAAR GESPEELD......." Wat een mooie vakantie, helemaal met gitaar spelen er in. Hoe is het nu met Tommy? Volgens mij vind hij het ook wel leuk als je wat gitaar speelt voor hem. Ik moet zeggen de foto's zien er goed uit, het lijkt wel blauwe lucht. Wat een heerlijke vakantie, ik hoop dat je uitgerust weer terug komt! :-)
  2. Petra:
    6 december 2017
    Goed bezig Hortance!! Fijn dat je zo genoten hebt. GeefTommy een aai over zijn koppie. Tot ziens!! X
  3. Els:
    Klinkt echt als een weekje bijkomen en bijtanken. Klasse!
  4. Els:
    6 december 2017
    Mooie mensjes,Tommy en weer een mooi verhaal. Zo zijn wij er ook een beetje bij.
  5. Esther:
    Het is zeker voor herhaling vatbaar! Het was een waardevol weekend! 😘
  6. Wouter:
    6 december 2017
    Hee Hortance! Wow wat een verhaal weer:)..
    Wat heftig, een relatie verbreken is nooit makkelijk. Heel goed dat je even een weekje er tussen uit bent geweest en tijd voor jezelf genomen hebt! En de camino blijft wel wachten op je;)! Ciao!!
  7. Tiny Hanssen:
    6 december 2017
    Mooi verhaal, welverdiende vakantie. Soms moet je afwijken van je plannen om weer even bij te tanken. Santiago de Compostela wacht wel op je. Geniet van wat je hart je ingeeft en van die goede oude Tommy. Nu kan het nog. Tot snel.
  8. Patrick:
    7 december 2017
    Voor mij is dit weekend om nooit te vergeten..We hebben veel gelachen en leuk dingen gedaan op het eiland .Maar boven al samen met mij twee lieve Nichten bij elkaar .Wat zou Oma trots zijn.
    Dank je wel Hortance dat ik aanwezig mocht zijn bij je reistrip.
    Heb erg genoten. en steeds blijf ik nagenieten van dit Avontuur