Op weg naar Millen in België 27-11-2016

27 november 2016 - Millen, België

Zondag 27 november 2016.
De trein vanuit Deventer naar Maastricht gepakt om 12.32 uur met aankomst: 15.34 uur. Uitgezwaaid door Wouter :-)
Aangekomen in Maastricht eerst opzoek waar de bus zou aankomen, paar rondjes gelopen en nog even navragen bij het loket. Ze wist het niet waar lijn 62 zou aankomen maar de bussen uit België stoppen aan het eind van het busstation.
Op het station een heerlijke puntzak patat met een klodder mayo gegeten, nog wat Sushi voor later gehaald en om 16.47 uur de bus genomen naar Millen. Aan de buschauffeur gevraagd of hij wou stoppen in Millen voor mij... maarja zo werkt dat niet in België, ik moest er zelf aan denken. Nou, dan druk ik toch elke keer op STOP. Vond hij niet zo'n goed idee. Hij zou het proberen maar beloofde niks. Ik heb later Googlemaps aan gedaan en die kon mij gelukkig wel vertellen waar ik er uit moet ;-)

Nog 2 km lopen naar het hotel De Zwarte Stok, daar was ik met Malika de vorige keer geëindigd.
Fijn om daar weer terug te zijn!
Nog even Deventerkruidkoek mee genomen voor de gastvrouw. Werd gewaardeerd :-)

Op de kamer nog even wat gegeten, een tukje gedaan, Tommy uitgelaten, even nog wat lezen met een heerlijk ontspannen muziekje op de achtergrond en een kopje kamille thee. Ik ben er klaar voor... welterusten en tot morgen :-)

1. Els:
    28 november 2016
    Fijn te lezen dat het gisteren goed gegaan is.
    Het is volgens ons in België goed weer om te wandelen.
    Succes vandaag, geniet ervan. groetjes en een knuffel van ons aan Tommy.
  2. DINI WORST:
    28 november 2016
    IK BEN WEER BLIJ DAT U WEER GAAT LOPEN HOE GAAT HET MET TOMMY O,JA NOG GEFELICITEERD MET U OUDERS.
    IK VOLG U EN DE HOND
  3. Els:
    28 november 2016
    ha is Tommy ook weer mee ! laat je hem nu ook weer zo veel lopen?
    of helpt hij met volhouden in zijn kar :-p.
    verder was het leuk om te zien dat je weer naar het zelfde motel bent gegaan
    (ook begrijpelijk want het was daar mega gezellig)
    tot hoever ga je nu lopen?

groetjes
    Malika

P.S. ik heb een negen op mijn rapport voor Nederlands.
  4. Nancy Rietveld:
    28 november 2016
    wij hebben vandaag een heerlijke wandeling gemaakt het is perfect weer en wij hopen van harte dat jij hetzelfde weer hebt. een beetje vorst in de ochtend maar daarna een heerlijke zon. als jij het vandaag net zo goed hebt gehad als wij, dan heb je een topdag gehad. het leek een beetje wintersport. heb het goed deze dagen, succes!
  5. Sandra dijkslag:
    28 november 2016
    Spannend allemaal...trots op je dat je dit doeten natuurlijk lukt t jou
  6. Berit Andersen:
    Hoi Hortance,
    Dus weer terug in Limburg. Als je iets had gezegd; ik heb jarenlang met de bus gereden in België, ik had je wel kunnen zeggen waar je op moet stappen in Maastricht.
    Mooi stukje wandelen in Millen en omstreken. Geniet ervan :)
  7. Els:
    Het avontuur begint. Veel succes en plezer! Knuffel voor jullie allebei :D
  8. Jose:
    hey sissy

toi toi genieten van de ontspanning tijdens de inspanning
    xx
  9. Wouter:
    29 november 2016
    Teruste lief. Xxx
  10. Erik Katgerman:
    29 november 2016
    Goed bezig. Als het bij jou net zulk weer is als hier heb je geweldig wandelweer! Lijkt me prachtig 's morgens beetje mistig, droog, niet zo zomers heet... Wat een genieten!