St. Jacobspad in België

13 november 2016 - Deventer, Nederland

Hallo volgers :-)

Binnenkort is het weer zover, ik mag een week wandelen richting Santiago de Compostela. Het wordt de etappe Tongeren (België) naar Givet (Frankrijk). Best wel spannend of ik het ga redden allemaal. Het wordt 155 km lopen en de avonden zijn ook al weer vroeg donker.... Het is de bedoeling om toch voor het donker op de plaats van bestemming te zijn. Dan zijn er ook nog een paar overnachtingsadressen waar je niet kunt eten en dan zit je ook nog op zo'n 5 km afstand van een restaurant.... dan proberen ik smiddags warm te eten of toch maar die waterkoker mee????  Wel weer gewicht in de rugzak maar ook lekker om een bamisoepje en thee te maken. Hihihi die luxe had de pelgrim vroeger niet ;-) Het aanbod onderweg voor overnachtingen is niet groot en dan is het ook zo dat mijn grote trouwe viervoeter van 15 jaar ook welkom is!

En dan is het nog even uitzoeken welke kleding ik aandoe en meeneem want het is ook al weer een stukje kouder geworden.... ach gezonde spanning :-)

Het zal allemaal wel goed komen en een beetje vertrouwen er in hebben!

Dus binnenkort weer een bericht van mij.

Groetjes Hortance

1. Els:
    13 november 2016
    Succes , het lukt je wel.xx
  2. Wouter Nijkerk:
    13 november 2016
    Xxxx, ik sta als noodtroep klaar meis, maar ik denk dat je het Red!
  3. Tiny Hanssen:
    13 november 2016
    Wat een doorzettingsvermogen heb jij om nu , in begin van de winter , te starten met deze wandeling . Knap hoor. Ik doe het je niet na maar twijfel er niet aan dat het je lukt. Heel veel wandelplezier gewenst. Liefs vanuit Heythuysen. xxx
  4. Nancy Rietveld:
    14 november 2016
    ongetwijfeld heb je veel energie gestoken in de voorbereidingen voor deze tocht. dat is ook al lollig. maar nu de uitvoering. Ingrid en ik wensen je heel veel wandel plezier, leuke ontmoetingen (dat schijnt bij deze tocht normaal te zijn) vooral ook energie op te doen en niet alleen te gebruiken, want we willen je natuurlijk wel fris en fruitig met de Dickensdagen ontmoeten. de verhalen volgen wij graag en hierbij heel veel succes tijdens je wandelweek.
    groetjes Nancy en Ingrid