Over een week, afsluiting Pieterpad

15 augustus 2016 - Deventer, Nederland

Over een week heb ik waarschijnlijk het Pieterpad afgerond.
De overnachtingen zijn geboekt, ik kan alleen nog niet vertellen waar want dat wil Malika niet weten en zij leest mijn logs ook. Malika is de oudste dochter van mijn "broertje" Desmond en zij is 13 jaar :-)

Malika gaat mij 4 dagen vergezellen op mijn wandelreis in België richting Santiago de Compostela. We hebben laatst 11,5 km gelopen in de buurt van Harfsen en dat ging heel goed, zelfs op gewone schoenen :-)

Malika is nog geen ervaren wandelaarster maar ik wil haar een leuke 1e indruk geven van haar eerste wandelavontuur. Dus we proberen tussendoor leuke dingen te doen en we gaan ook nog Geo-caches ( info: http://www.geocaching.nl ) zoeken onderweg naar onze dageindbestemming. Hopelijk vinden we leuke lunchadresjes, maar we zullen ook een lunchpakketje meenemen voor het geval dat er onderweg niks is..... Dat is geloof ik de tweede dag, kunnen we S'ochtends vroeg in de grote stad al een lekker belegd broodje/ salade kopen en die onderweg op een mooi plekje in de natuur opeten.

Aan Malika heb ik een lijstje meegegeven wat ze allemaal mee kan nemen in haar rugzak en ze kan zelf ook nog even kijken wat ze meeneemt.... En vol is vol ;-)
Ach, voor een paar dagen heb je ook niet zoveel nodig en we kunnen ook nog een handwasje doen.
Best wel spannend allemaal maar het gaat ons vast lukken!

Ps. Met mijn kuit gaat het goed! Ik heb het rustig aan gedaan en waarschijnlijk heb ik een spierverrekt.....