De dag verliep iets anders.... Strabeek-Maastricht 18 km

3 augustus 2016 - Strabeek, Nederland

Om 14.00 uur gestart, de regen werd iets minder, volgens buienalarm euhh niet dus. Eerst weer op de route gekomen vanuit de camping. Alles liep voorspoedig. Kwam een moeder en een dochter tegen, die morgen 14 wordt. Zij lopen van de St. Pietersberg naar Groesbeek en overnachten vannacht in een Pipo-wagen.

De poncho vandaag ook weer aangehouden, de wegen waren goed begaanbaar wel met modder en waterplassen. En toen was ik iets te enthousiast door de plas gegaan .... Schoot het in mijn rechterkuit. Maar even pauzeren, theetje drinken en een beetje de kuit masseren en annicagel er op gesmeerd. Rustig aan gedaan, wandelend naar Maastricht, toch nog 6 km. De St. Pietersberg werd het niet vandaag :-( .......

Bij een hardloopwinkel advies gevraagd: koelen en stretchen, niet te ver en dan 30 seconden. Aan mijn pijn te merken is het niet gescheurd. Kijken hoe het morgen gaat en dan vroeg opstaan want ik word om 13.00 uur op de koffie bij Berit  verwacht. Ben in iedergeval weer een ervaring rijker . Vandaag toch nog 19 km gelopen.

Net met Pa en ma gebeld: advies niet gaan wandelen morgen :-(

Het is natuurlijk ook heel belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Het lichaam waarschuwt dat iets te veel is.......

Was 3,9 km van de St. Pietersberg af grrrrr

Voor foto,s zie vorig bericht :-) ze staan er automatisch bij op datum en ik ze maar elke keer in de tekst erbij zetten, ik zag ze dubbel als ik een boekwerk zou maken :-))

1. Geert:
    3 augustus 2016
    Was 3,9 km van de St. Pietersberg af grrrrr ..Dat is heel jammer natuurlijk.
    Doe rustig aan.... gewoon een keertje terug naar Limburg is geen zonde.
  2. Wouter:
    4 augustus 2016
    Beter een hele kuit waar je de wereld nog op rond kan, als zes weken t pootje omhoog meis. :*) . Volgende keer gewoon de berg over en België inlopen.
  3. Nancy Rietveld:
    ik begrijp sowieso niet dat je de moed hebt gehad om toch te gaan lopen gezien de weersverwachting. dit getuigd van grote doorzettingsvermogen en dat is ook een wetenschap voor de rest van je voornemen de tocht der tochten te lopen
  4. Els:
    4 augustus 2016
    Zie je wel? Je weet het wel... :D
    Maar dat het frustrerend is, ja, snap het helemaal.
    Toch heel knap gedaan!
  5. Malika:
    7 augustus 2016
    Leuk hoor tante Hortance.