Het laatste stuk Pieterpad afgerond! 22 augustus 11 km

22 augustus 2016 - Maastricht, Nederland

Zondagmiddag vertrokken naar Epen, eerst nog even met Wouter naar het 3-landenpunt in Vaals geweest. S'avonds met Malika en Wouter nog even wat gegeten in een restaurant vlakbij de camping en gelijk gekeken hoe laat de bus vertrok richting Maastricht.
Na een heerlijke nachtrust is Wouter om 8 uur vertrokken naar zijn werk. Het was gezellig dat hij toch even mee was! Hadden we toch een beetje samen een vakantie gevoel ;-)
Om 9.30 uur hebben Malika, Tommy en ik de bus genomen naar Maastricht. Opeens zag ik wat en dit schreef Malika erover:

We waren op weg naar Maastricht. Het eindpunt was al in zicht. Ineens stapte tante uit. En dat niet voor fruit. Er viel coffeelovers in het licht..... Zie foto :-)

Daarna via het leuke straatje ( Rechtstraatje) het Pieterpad weer vervolgen. Aangekomen bij de Pietersberg hebben we de hondenkar gestald en samen lopend met Tommy naar boven gegaan naar het eindstation van het Pieterpad. WouW wat is het daar mooi op de berg. Er was boven nog een herder met schapen en
Kunstenares die bezig waren met een kunstobject. Verschillende kleuren op de schapenvacht. Zal wel een schilderij worden ......
Bij de herberg wat gedronken en mijn oorkonde gehaald :-)
We hebben onze weg weer vervolgd naar het hotel. Alleen de GPS gaf het adres van het hotel verkeerd aan.... Een bouwplaats :-)) uiteindelijk is het goedgekomen! S'avonds hebben we heerlijk gegeten vlakbij het station bij restaurant Dadawan, hier had ik de vorige keer ook gegeten. We zijn toen nog een paar leuke straatjes doorgelopen en wat zagen we daar........ijs en we hadden nog geen toetje gehad, kwam dat even goed uit ;-)

1. Erik Katgerman:
    25 augustus 2016
    Wat een modderboel.... Maar gelukkig had je toverdrank (koffie) gehad.