Vrijdag 21 juni 2019 Twentepad. Naar huis van De Lutte naar station Oldenzaal. 7 km

27 juni 2019 - De Lutte, Nederland

Vrijdag 21 juni 2019 Twentepad.

Naar huis van De Lutte naar station Oldenzaal. 7 km

Het is goed zo, we gaan het Twentepad gewoon nog een keer lopen en dan zonder blaren en voor Patrick een lichtere bepakking op zijn rug. Het waren fijne dagen en Patrick mijn neef is goed gezelschap! De paalkampeerplek waar we vannacht stonden is een schitterende plek met een mooi uitzicht op een veld, rondom mooie bloemen en rust. Vanochtend heel rustig aan gedaan met inpakken. Koffie gedronken, ontbeten en nog een klein concertje op de Ukelele gegeven. Mijn enigste publiek is blijven zitten en ik kreeg een groot applaus😉. Ik geloof dat we pas om 13.00 uur zijn vertrokken. Het laatste stuk was een mooi gebied, licht heuvelig met paadjes omringd door bomen. In Hengelo samen geluncht en toen was het tijd om afscheid te nemen. Patrick bedankt voor deze fijne dagen, wel jammer dat je zo vaak gewonnen hebt met kaarten 😉

Vanuit station Deventer ben ik direct door gelopen naar de Bever om mijn lichtgewicht tent van 525 gram op te halen. Deze tent mocht ik zelf opzetten in de winkel om te kijken of hij groot genoeg is voor mij en mijn bagage. En dat was goed. Morgen ga ik 4 dagen fietsen in Drente en Friesland met de nieuwe tent en zo kan ik mijn blaren op mijn onderhak ontlasten.  De fietstassen heb ik ingepakt zodat ik de volgende dag op tijd kan vertrekken. Pfff de tijd vliegt voorbij, om 2 uur ben ik maar naar bed gegaan 😂

Lieve wandelgroetjes van Hortance

1. Ria Wever:
    27 juni 2019
    Een beetje late reactie, maar ik was zelf ook met vakantie, vandaar. Wat een leuke dagen hebben jullie gehad. En wat een aparte bank staat er op de foto. Groetjes vanuit Raalte
  2. Nancy Rietveld:
    27 juni 2019
    zo dat zijn voortvarende plannen. veel succes met je nieuwe tent. wel thuis voor de stelten???
  3. Tiny Hanssen:
    27 juni 2019
    Wowww...... wat ben jij gezond bezig . Ik doe het je niet na.
    Je hebt wel een superleuk tentje uitgezocht.
    Veel fietsplezier en tot volgende week.
  4. Petra:
    Mooi geschreven Hortance!!