Van Sittard naar Strabeek 27 km

2 augustus 2016 - Strabeek, Nederland

De wekker gezet om 7 uur, maar het regende, te horen aan het getik op mijn dak, dus nog even verder geslapen. Om 7.45 uur wakker. Oeps, ik wou de trein van 9.11 uur halen en ik moet ook nog een half uur lopen naar het station! Vlug aangekleed en spullen ingepakt, ontbijten doe ik wel onderweg samen met een kopje koffie :-)

Tommy gauw in de kar, regenkleding aan en lopen maar. Onderweg Tommy even uitgelaten en we hebben bij het station een koffie en een broodje gehaald en daar opgegeten. Tommy daar ook eten gegeven....... Voelde me wel een beetje een zwerver.... ;-) Onderweg ook nog wandelaars tegengekomen, een stel met heel weinig bagage en geen regenkleding, iemand die me de weg wees en zelf naar Santiago de Compostela had gelopen, een andere wandelaar die volgende maand gaat en hij had een Wheelie-karretje bij zich omdat hij geen rugzak kan hebben op zijn rug, Een jongen van ongeveer 20 jaar die een veel te zware rugzak had.... Leuk zo, even een kort praatje en dan weer ons eigen pad vervolgen :-)

Het was best te doen met die regen die de hele dag maar door ging..... Het zware was de weg waar heel veel geulen van het water inzat en de kiezelstenen. Ik ben 1keer weer terug gegaan om een andere route te pakken omdat de weg te smal was en de hondenkar er niet door kon. Op weg vlakbij de camping kwam ik een aardebeienveld tegen, de lekkerste aardbeien die ik ooit geproefd heb, zo lekker zoet, ik kon me nog beheersen en heb er ongeveer 8 gesnoept.....

Oja, ook nog gevallen maar niet bij een moeilijk stije weg, toen ik boven stond en bijna stilstond.... Plof, daar lag ik , beter daar dan ergens anders. Vandaag 27 km gelopen en lekker gegeten in het restaurant van de camping met een Magnum Almond als toetje. Verdiend!

1. Els:
    2 augustus 2016
    Knap gedaan , de temperatuur was goed om te lopen dacht ik zo.
  2. Ingrid:
    2 augustus 2016
    Fantastisch. 27 km in de regen is geen pretje. Hopelijk geen blaren.
    Vervelend dat je gevallen bent. De modderige klei paden zijn snel glad.
  3. Wouter:
    Zeker verdiend, :*
  4. Nancy Rietveld:
    2 augustus 2016
    mijn reactie lijkt te zijn weggevallen. ik wou maar zeggen dat ik het een prestatie vind en dat dit is wat je staat te wachten. ook de mensen onderweg met hetzelfde doel en hun verhalen. daar kun je nog weleens wat aan hebben
  5. Bets Faas:
    2 augustus 2016
    Leuk om je verslag te lezen. Ik blijf je een beetje volgen. Succes hoor.

Bets Faas.
  6. Esther: