BBQ bij Roger en Saskia

1 augustus 2016 - Schimmert, Nederland

Roger ken ik al een aantal jaren. Vanwege zijn werk komt hij wel eens overnachten in het hotel. Hij is al weer heel wat jaartjes gelukkig met Saskia en ze hebben sinds kort een mooi huis gekocht in Schimmert. En ik was in de buurt vanwege het laatste stukje van het Pieterpad dus kon ik mooi hun nieuwe huisje bekijken. We hebben ge-bbq na eerst een rondleiding door het huis. Wel binnen gegeten want er dreigde regen... Alleen is die s'avonds laat en in de nacht gevallen...... Onderweg van camping en weer terug heb ik nog leuke foto's gemaakt  en toch nog 6 km gelopen. Op het fietspad kwam ik nog een brommerrijder tegen die stak zijn duim naar me op, waarschijnlijk ivm met dat Tommy in het karretje zat en dat hij zo toch lekker mee kan :-)

Roger en Saskia, Dank jullie wel voor de leuke en gezellige avond en voor de watermeloen, die was heeerlijk! Het schijnt als je s' avonds watermeloen eet, dat je dan goed kan slapen :-)

1. Roger notermans:
    4 augustus 2016
    Leuk om te horen dat je het fijn hebt gevonden. Je weet het hé, onze deur staat altijd open. Doe rustig aan en geniet van ons mooie limburg

Groetjes roger en saskia