Een late start met het laatste stukje Pieterpad

3 augustus 2016 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Bewust geen wekker gezet, het regent nog steeds...... IT's a rainy day, haleluja ( een liedje )....The second day

Lekker rustig aan gedaan.... Eigenlijk geen zin om eruit te gaan, maar ja, als ik nog wat wil ondernemen vandaag dan moet ik er wel een keertje uit! Ontbijten, aankleden, Tommy uitgelaten, campertje opgeruimd, kachel aan ( ben wel blij dat ik niet in een tent hoef te overnachten, je komt al nat aan en dan krijg je niks meer droog, respect voor de kampeerders in een tent! ) chemisch toiletje geleegd, water bijgevuld... Als ik dan moe en voldaan thuiskom vanavond dan kan ik zo mijn bed inploffen.

Gisteren heb ik gelezen dat ik een oorkonde kan halen bij een berghut voor het lopen van het Pieterpad, altijd leuk :-)

Chips, terwijl ik nu aan het typen ben komt het met bakken uit de lucht...... En ik moet nog beginnen.......

1. Geert:
    3 augustus 2016
    Heel jammer al die regen op het laatste stukje Door het limburgse land.
    In het weekend met de Deventer boekenmarkt maar het zonnetje pakken .
  2. Els:
    3 augustus 2016
    Ben jij al onderweg ,en hoeveel km is het laatste stukje wandelen van het Pieterpad ?
  3. Erik Katgerman:
    3 augustus 2016
    Keep on tracking..... Het is een geweldige prestatie. En regen? Pfffft.... Een echte bikkel taalt er niet naar. Succes!
  4. Tiny Hanssen:
    3 augustus 2016
    Respect hoor. Dit klereweer nodigt bepaald niet uit om te wandelen. Maar jij hebt het toch maar volbracht.
    Zeiknaat waere , zoals we in Limburg zeggen, is neet fein.
    Jammer dat je geen zonnetje gezien hébt in ons mooie Limburg.
    Máár.....ik breng zaterdag de zon mee als ik naar Deventer kom.
    Afgesproken!!!

Liefs. Tiny.