Puth naar Valkenburg 15 km

16 juni 2022 - Valkenburg, Nederland

Vandaag weer vroeg op pad, de buurman zat om 5 uur te draaien op zijn luchtbed. Je hoorde het gekraak en naast mij lag er één lichtelijk te snurken. Gelukkig toch nog even verder kunnen slapen. We gingen richting Schimmert en we waren dichtbij Roger en Saskia. Even een foto gestuurd en jahoor daar kwam de uitnodiging voor koffie met vlaai. Gezellig dat ze allebei thuis waren zodat we even konden bijkletsen. We hebben de rechtstreekse weg genomen naar hun maar achteraf hadden we gewoon het Pieterpad kunnen volgen.... na het bezoek, we zaten heerlijk in de tuin en het was gezellig zijn we van hun huis direct naar de camping gelopen over industriegebied, bergen en akkervelden. De tent opgezet en Valkenburg nog even in geweest. Het centrum is behoorlijk veranderd. Boodschappen gedaan en wat gegeten daar met een Italiaansijsje als toetje. Terug op de camping mochten we 2 stoeltjes van de camping lenen. Het waren van die ligstoeltjes die bij het zwembad stonden. Nou wij vermaken ons wel. Maar eerst morgen het laatste stuk Pieterpad lopen.
lieve wandelgroetjes, Hortance