Het einde van het Pieterpad

18 juni 2022 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

5e wandeldag, dit wordt een makkie .... dachten we.... de tent met slaapspullen laten staan om vanavond weer terug te keren. We dachten zo'n 15 km te lopen naar het eindpunt van het Pieterpad. Het werden er 30.... en ze hebben het eindpunt met 4 km verplaatst zodat je een rondje over de St. Pietersberg maakt. Heel mooi maar wel een tegenvaller als je denkt dat je er bijna bent op een hele hete dag pal in de zon😉net voor het eindpunt kwamen we onze buurman nog tegen van camping Botkoel. Ook gevraagd hoe hij heet: Peter... de Pieterpatter zei hij😄 nu heeft de buurman een naam😉 de terugweg een stukje bus gepakt naar het station om naar Valkenburg te gaan en daar nog 2 km te lopen naar de camping. Ik voel mijn Lichaam wel, vooral mijn voeten. Tussen mijn klein teen en die ernaast zit een klein wratje en die voel ik goed aan het einde van de dag. Voor de rest heb ik geen last van blaren de afgelopen 5 wandeldagen en daar ben ik heel heel erg blij mee! Qua eten hebben we een lekkere borrelplank gehad om 15.00 uur en op de camping de zak cashewnootjes leeg gegeten met een grote fles Spa rood gedronken. We gaan elke keer al vroeg ons tentje in en slapen toch zo'n 8 uur per nacht. S'ochtends zijn we eigenlijk altijd wel om 6 uur wakker en met dit weer is het fijn om dan al vroeg te gaan wandelen. Morgen hebben we een rustdag. Het zou 35 graden worden en wat benauwd.

Op de camping staan ook huisjes en safaritenten en er is Pinkpop in de buurt. Allemaal verschillende mensen met hun eigen gedrag😉

Lieve wandelgroetjes van Hortance en natuurlijk ook van Mattie😊

1. Jannie Haan:
    18 juni 2022
    Leuke verhalen en we hebben ervan genoten...
  2. Patrick:
    Gefeliciteerde met behalen van de Pieterberg 👍🎉😀

Heel bekend ik dacht ook dat het makkie was 15 km maar dat viel goed tegen .
    Maar jullie hebben wel leuk gehad

Veel plezier met Dutch Mountaiin Trail
  3. Patrick:
    18 juni 2022
    Ten eeerte gefeliciteerd met het behalen van de Pietersberg🎉👍😀

En bedankt voor de mooie verhalen + foto,s tijdens jullie Reis

Past heel bekend dat je dacht dat de laaste stuk een makkie zou zou en dan viel het toch tegen (ook 30km ) maar goed jullie hebben het gehaald en plezier gehad en daar gaat het om

Fijn dat jullie rustdag nemen en dan op naar de Dutch Moutain Trail
    Groetjes
  4. Michel:
    19 juni 2022
    Gefeliciteerd! Het einde van het Pieterpad is het begin van een nieuw pad! Oud treft Jong.
    Goed om te horen dat jullie zo genoten hebben van de reis!
    Tot ziens en blijf gezond!’