Montfoort - Slek 14,km

14 juni 2022 - Slek, Nederland

Wakker worden na een nacht in de tent.....Wat wordt het laat donker en wat is het weer vroeg licht. De vogels kletsen al lekker met elkaar. De luchtbedjes slapen goed. Alleen nog een gevecht met het opblaasbare hoofdkussen. Na een kop koffie en wat beweging voelt het lichaam ook weer goed. Klaar om verder te wandelen richting Sittard. We gaan vandaag niet heel ver. Eerst wilden we Sittard voorbij en daar een camping zoeken maar dan komen we over de 25 km. We hebben vakantie en nog geen blaren en met de pijntjes gaat het ook goed. Dus vandaar dat we nu al op tijd op de camping bij Slek staan. De tent kan even drogen van de afgelopen nacht en ons lichaam kan ook even rust nemen. De lunch was een halve banaan, een stuk worst, een stuk komkommer en chips. Vanavond wordt ons "nooddiner" aangebroken en dan kopen we morgen weer een nieuwe voorraad voor het volgende "nooddiner". Zo zit er geen druk achter om een supermarkt te zoeken. En anders is thuisbezorgd.nl ook nog een oplossing voor op de campeerplek😉
lieve wandelgroetjes, Hortance

1. Jannie Haan:
    Petje af voor jullie...
  2. Nancy Rietveld:
    14 juni 2022
    mooie foto's, mooie tocht. moedig al dat gesjouw op je rug.
  3. Elisabeth:
    14 juni 2022
    Oh das een karige lunch ik zou een hongerklop krijgen! Hoop dat er vanavond wat steviger kost is?
    Fijne avond en morgen weer een top dag! Oh eh vergeet niet extra water mee te nemen :)
  4. Petra:
    14 juni 2022
    Wat een mooie omgeving! Misschien een idee om wat bouillon te maken voor onderweg? Veel plezier!
  5. Gerda en Henk:
    14 juni 2022
    Vanuit Egmond aan Zee complimenten voor loopafstand (25 km), doen wij niet na! Geniet verder van jullie vakantie en groeten
  6. Yvonne:
    15 juni 2022
    Leuke tekst en mooie foto’s! Veel (wandel)plezier.
  7. Geert:
    15 juni 2022