Maandag 17 juni Twentepad Paalkamperen: Almelo-Tubbergen: 26 km.

17 juni 2019 - Tubbergen, Nederland

Maandag 17 juni Twentepad Paalkamperen: Almelo-Tubbergen: 26 km.

6 uur gaat de wekker, koffiedrinken,douchen, aankleden. De rugtas staat al te popelen om te gaan wandelen. 40 minuten eerder op station Almelo dus nog tijd voor een Latte machiato. En dan komt Patrick aan met de trein vanuit Zwolle. We gaan op pad, de eerste km lopen we al verkeerd, weer terug en toen is het goedgegaan. Op weg naar Tubbergen. Onderweg bij Hondenven heeft Patrick nog een frisse duik genomen. In Tubbergen nog genoten van een biertje en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn avondeten was vergeten, gelukkig was de supermarkt dichtbij! Het was een pittige dag met bepakking op de rug inclusief een kampeeruitrusting, het warme weer, de 26 km en een blanke en een bloedblaar op mijn onderhak. Op elke voet één. Daar heb ik nooit last van maar eens moet de eerste keer zijn.... Toch maar doorgeprikt en hopen dat het morgen beter gaat en dat we onze wandelpad kunnen vervolgen.

Lieve wandelgroetjes van Hortance

1. Erik Katgerman:
    17 juni 2019
    Met die warmte zijn de juiste sokken heeeeel belangrijk tegen de blaren. Ik hoop dat je er verder geen last meer van hebt.
  2. Jannie Haan:
    18 juni 2019
    Heel veel wandelplezier Hortance!!
  3. Nancy Rietveld:
    18 juni 2019
    Zo de pas zit er weer goed in, ga zo door!