Dinsdag 11 juni 2019 Hanzestedenpad Hall - Dieren 17 km

11 juni 2019 - Hall, Nederland

Dinsdag 11 juni 2019 Hanzestedenpad  Hall - Dieren 17 km

Vroeg wakker, eerst was het nog droog en even later: Tik tik tik de regen druppels vielen op de tent. Dat werd dus een natte tent in de rugtas. Eerst maar even omkleden, koffie drinken en ontbijten, om daarna rustig de rugtas in te pakken en op het laatst moment de natte tent afbreken.  Een natte tent is ook 500 gram zwaarder kwam ik thuis achter....

om een uur of half 10 afscheid genomen van het Natuurkampeerterrein op weg naar het Leusveld. Het was weer een schitterende wandeling. In Brummen koffie gedronken bij een vriendin en toen was het ineens 2 uur later 😉 Maakt ook niet uit, gezelligheid kent geen tijd. Nog bij de supermarkt even boodschappen gedaan voor de lunch. Ook met boodschappen moet ik rekening houden dat het ook in mijn rugtas past en niet te veel meeneem. Onderweg zag ik dat er veel bomen zijn gesneuveld door het stormachtige weer van de afgelopen week. De werklui waren druk bezig om de bomen van de weg te halen en ook de losse takken in de weide van de omgevallen bomen op de weg waren ze aan het verwijderen. Omderweg ook nog 2 hazen gezien en één was op 2 meter afstand van mij. In Dieren heb ik de trein gepakt zodat ik het laatste stuk een andere keer loop en dan ook wat tijd kan doorbrengen in de Hanzestad Doesburg en... mijn voetjes vonden het niet erg. Voor nu was 2 dagen eventjes genoeg en weet ik wat ik wel en niet kan meenemen in de rugtas als ik volgende week het Twentepad ga lopen.