Laatste stuk Pieterpad augustus 2016

1 augustus 2016 - Valkenburg Lb, Nederland

Hallo allemaal, Lekker zittend op mijn bankje voor de camper op de camping in Valkenburg, even de dag doornemen van gisteren....... Na het ontbijt en dat de schoonmaaksters zijn vertrokken mijn spullen gepakt en uitgezwaaid door Wouter ( helaas die kon niet mee, moet werken) ben ik weg gaan rijden met regen naar het zuiden. Heythuysen nog even aangedaan, ondertussen was het droog en scheen de zon, op de koffie bij Geert en Tiny, natuurlijk met Limburgse vlaai ;-) Daarna naar de camping en heb ik een mooi plekje uitgezocht met avondzon. De camping ligt wel bij een drukte weg maar op mijn plekje is het niet storend  de camping ligt 2 km van het station af dus dat is wel heel erg fijn! Het is een grote camping maar doet klein aan en ze hebben een zwembad, restaurant, supermarktje,  ze kwamen net al trommelend langs om de kinderen op te halen) en ik heb geen directe buren :-) vandaag, maandag, heb ik geen wekker gezet en werd ik om 8.30 uur wakker, eerst Tommy uitgelaten en hem eten gegeven, nou heb ik lekker even wat tijd om te klungelen en rustig aan te doen. Vanavond ga ik naar Roger en Saskia, even bij kletsen en hun nieuwe huisje bewonderen. Ze hebben me uitgenodigd voor eten :-) Bij mooi weer wordt het barbecue. Ik zit er op 3 km loopafstand van af :-)

Gisteren had ik al besloten om vandaag lekker een rustig dagje te doen. Kan ik me alvast voorbereiden op de komende 2 wandeldagen. Voor morgen zal ik de wekker zetten zodat ik de hele dag heb om 22 km te wandelen en ook om even rustig ergens te gaan zitten of lekker te lezen, het is tenslotte VAKANTIE! En ik weet ook niet hoeveel heuveltjes ik tegen ga komen.....

Ik begin te twijfelen om toch mijn iPad mee te nemen met de wandeltocht als ik meerdere dagen ga wandelen, het typt wel net zo lekker weg in plaats van de IPhone ..... Is wel weer 600 gram......

Oja, ik heb me geabonneerd op reislogger zo zien jullie niet allemaal van die reclame tussendoor en ik sta niet op de hoofdpagina van reislogger, mensen die mijn pagina kennen kunnen op de pagina komen maar ik twijfel nog om er een wachtwoord tussen te zetten..... Maar eigenlijk wordt ik gek van de wachtwoorden en jullie ook, denk ik...

Ik ga weer verder met klungelen en oja ook nog even mijn nachtoutfit omruilen voor de dagoutfit Tot de volgende keer, groetjes Hortance

1. Erik Katgerman:
    1 augustus 2016
    Heel fijn zonder reclame... Het blijft een genot om je blog zo te volgen, dank je wel Hortance....
  2. Geert:
    Hoi Hortance, leuk om je te volgen en gezellig effe op de koffie en onze limburgse vlaai geproefd ...stukje was wel klein...je wilde niet groter ook bagage dacht je al..geniet van het limburgse land .
  3. Wilna:
    1 augustus 2016
    Ha Hortance, veel plezier daar in het zuiden. Leuk om je verhalen te lezen!
  4. Sandra:
    Heerlijk om te lezen dit..inspireert mij ook om weer te gaan wandelen. Geniet ervan en hopelijk snel weer een verslag
  5. Els:
    1 augustus 2016
    Kan gelukkig weer op jouw site komen. Ziet er mooi uit daar! Veel plezier en succes de komende dagen.
    Knuffel aan Tommy.
    Oke, ook aan jou.
    :D
  6. Ingrid:
    1 augustus 2016
    Geniet van het Limburgse heuvelland en succes met het wandelen.
  7. Nancy Rietveld:
    volgens mij is het heerlijk wandelweer, wat mij betreft mag het de hele zomer zo blijven. maar daar doe ik de rest van nederland natuurlijk geen plezier mee. doe je tegoed aan de vlaaien en de heuvels
  8. Roger notermans:
    2 augustus 2016
    We vonden het supergezellig dat je even bezoek was. Veel plezier en hopelijk war beter weer voor de rest van je wandeltrip.