Mijn slaapzak

28 juli 2016 - Deventer, Nederland

woensdagmiddag wandelen. Waarnaar toe. Whatsappt een vriendin: ga je mee naar de sauna.... Nee, ik wil wandelen maar we kunnen wel samen eten en even bijkletsen. Dat wordt dus Zutphen. Gelijk een lekker Spaans Restaurant gebeld voor een tafel voor 2 gezellige dames op terras. En toen mijn route uitstippelen. Ik had 4 uur de tijd om in Zutphen te komen. Dus via fietspad langs Epse, Gorssel en aan de linkerzijde van Eefde  naar Zutphen lopen.

Eerst langs Henry van Outdoor Luehof, mijn lichtgewicht slaapzak is binnen :-)

Onderweg als ik in herbergen overnacht vind ik het wel prettig om mijn eigen slaapzak te hebben. In de slaapzak doe ik een thermolakenzak in voor koude dagen. En als het warm is kan ik ook alleen in de lakenzak slapen. Zo heb ik net zoals mijn kleding ook verschillende laagjes :-)

Deze dag heb ik toch nog 15 km gelopen en we hebben heerlijk gegeten mmmm

Oja, de slaapzak heb ik natuurlijk wel even uitgeprobeerd in mijn eigen bed en ik heb heerlijk geslapen. Gewicht slaapzak: 480 gram met dons