Eerste dag Dutch Mountain Trail. 15 km

19 juni 2022 - Bornheim, Duitsland

Vandaag toch iets later vertrokken. Eerst naar het station gelopen met al onze bepakking om de trein te nemen naar Eygelshoven. En van daaruit is onze Trail begonnen!  Begon al met een lekkere klim, over smalle en steile paadjes. Hoogtevrees moet je niet hebben want dan had je gelijk de trein terug genomen😉 Het is erg mooi, net als of je in het buitenland loopt. Nou vind ik limburg voor mij ook wel buitenland met al zijn bergen, heuvels en akkervelden. En vooral nu met deze temperaturen hoef je niet naar het buitenland. We treffen het. Met deze warmte( valt vandaag wel mee) en met de inspanning van het klimmen zorgen we ervoor dat we tussendoor stoppen en wat eten en drinken. En zo halverwege de route is er een molen (Mühlenbach). Laat deze nou net op de derde zondag van de maand een sprookjesmiddag hebben met aansluitend een koffietafel met "kuchen und Salat" we werden hartelijk verwelkomd. En ze hebben ook een overnachtingsadres! We hebben besloten om dit te aanvaarden en te blijven overnachten. Het voelt als een kadootje! Een heerlijke douche en vanavond lekker Schnitzel eten in een Duitse Gaststätte. En dat terwijl ik tegen deze dag opzag omdat we tegen de 30 km moesten lopen Ivm een camping. Gisteren overnagedacht om de trein naar huis te nemen en een weekje met de camper naar Denemarken te gaan...

loslaten en vertrouwen hebben dat alles goed komt en in het verleden heb ik ook zware wandelingen gehad en heb ik het ook gered! Conclusie: ik kan het! En... goed luisteren naar je lichaam!

Lieve wandelgroetjes, Hortance

1. Dijk Dijksman:
    19 juni 2022
    Dag Hortance, stoer bezig. Veel lopen is mooi, jezelf daarbij ook verwennen is een must. Veel plezier allebei.

P.s. hoeveel kilo heb je op je rug?
  2. Petra:
    19 juni 2022
    Mooie uitdaging, Hortance! Heel veel wandelplezier.
  3. Deventer wandel Inge:
    19 juni 2022
    Leuk om jullie verhalen (en keuzes 😊) te lezen 🍀 geniet van hetgeen er op je af komt!
  4. Els:
    Mooi weergegeven. Fijne avond nog.💋💋
  5. Geert:
    19 juni 2022
    De 👍Toppers 👌in ut Limburgse land mooie prestatie .
  6. Michel:
    19 juni 2022
    Dat schiet alweer lekker op!
    Alleen dacht ik dat de Dutch Mountain trail door Nederland zou gaan🤔
    Je kan in Duitsland in ieder geval lekker eten!! Veel plezier morgen. 😘