Donderdag 22 augustus 2019 3e overnachting Haugastol (Haddangervidda) naar Tutagrø 370 km

22 augustus 2019 - Sognefjellsvegen - The National Tourist Route, Noorwegen

Donderdag 22 augustus 2019 Haugastol (Haddangervidda) naar Tutagrø 370 km

Vandaag ben ik in de wolken!

Wat een pracht! De dag begint mistig en wat miezerig. Later op de dag begint het op te klaren. En toch geniet ik van de bergen, de sneeuw op afstand..... en een paar Stavkerken gezien ( van de buitenkant ). Nog van een heerlijke specialiteit mogen genieten. Een kaneelbroodje mmmmm. Geen tijd gehad om daar een foto van te maken. Ik was helemaal verrukt van die heerlijke smaak....

Best wel veel kilometers gemaakt maar het ging goed en ik kon er geen genoeg van krijgen van al dat moois. Tegen een uur of acht gestopt op 1300 meter hoogte, kachel aan en wat eten (witte bonen met tomatensaus, lekker koud eten zo uit de pot, stukje salami erbij en smullen maar :-)) wat kan je toch genieten van zo’n eenvoudige maaltijd!

Voor de rest mogen jullie het met de foto’s doen, hier hoef ik niks bij te vertellen. Beleef het!

Nog bedankt voor al jullie reacties, zo ben ik niet alleen op reis en reizen jullie met mij mee 😍

Lieve groet uit Noorwegen van Hortance

1. Marian:
    23 augustus 2019
    Prachtige foto’s. Lijkt me een super mooi land. Geniet er nog even van, het is zo weer vrijdag🤪
  2. Ria Wever:
    23 augustus 2019
    Bij het kerkje hebben wij ook gelopen. Weet je dat deze kerken zonder spijkers in elkaar zijn gezet? Knap hé. Jij vindt het leuk dat we met je mee kijken en ik vind het super leuk om het weer terug te zien. Geniet er van, maar......dat doe je ook!
  3. Linda:
    23 augustus 2019
    Prachtige foto's en omgeving! Ik geniet ook mee:-)
  4. Jeannet:
    24 augustus 2019
    Geweldig. Wat een mooilsnd toch. Heb je ook veel last van muggen?

Wees zuinig op jezelf en geniet nu!
  5. Petra:
    25 augustus 2019