Daar ben ik weer :-)

10 juni 2022 - Deventer, Nederland

Daar ben ik weer na een tijdje weggeweest hier op reislogger. Laatste keer was in augustus 2019 op mijn avontuur door een gedeelte van Noorwegen. Nu bijna 3 jaar later waar heel veel is gebeurt.... in de wereld en privé-leven .... weer terug.

Door Corona het Pieterpad in etappes nog een keer gedaan samen met Mattie ( hij had deze nog niet gelopen ) en we starten binnenkort met de laatste 4 etappes om aan te komen op de St. Pietersberg bij Maastricht om daarna de Dutch Mountain Trail te lopen.
het is zo'n 100 km door heuvels/bergen van Zuid-Limburg. Het schijnt een pittige wandeling te worden.

De rugzakken zijn ingepakt. Klaar voor vertrek. We komen op 13/14 kg per rugzak met kookgerei, slaapspullen en tent. hihi vandaag toch nog alles in de ander rugzak gedaan. Scheelt weer 1,5 kg mee te slepen door het Zuid-Limburgse landschap.
Het weer ziet er in de eerste week goed uit, de nachten niet al te koud! En we hebben er zin in!

Nu even een lekker voetenbadje want de voetjes moeten straks flink aan het werk!

lieve groet, Hortance

1. Hans Pasman:
    Limburg altijd leuk
  2. Geert:
    10 juni 2022
    Yep Limburgse land 👍 je weet ons te wonen 😀 veel plezier.
  3. Michel:
    10 juni 2022
    Heel veel plezier en kijk nog even of je stiekem nog wat van het gewicht kan afhalen!!! Het is behoorlijk zwaar!!
    Blijf gezond en lief voor jezelf en de andere! 🤗😘
  4. Dijk Dijksman:
    Dag Mattie en Hortance,

Ik wens jullie heel veel succes en nog meer plezier. Ik volg je Hortance. Liefs, Dijk.
  5. Tiny Hanssen:
    10 juni 2022
    Veel wandel plezier in ons mooie Limburg. Jullie zijn altijd welkom maar dat weet je wel 😉.
  6. Elisabeth:
    11 juni 2022
    Wat leuk Hortance! Wel jammer dat je omgeving van Nijmegen al uit bent had je kunnen overnachten. Mooi vervolg in elk geval en een mooie aankomst op de Pietersberg!
  7. Ab faas:
    11 juni 2022
    Limburg zuid is erg mooi en hoog voor de wandelaar maar veel plezier met jullie twee
  8. Petra:
    11 juni 2022
    Limburg is zo mooi! Wij zijn op dit moment in Maastricht. We wensen jullie een prachtige tocht!
  9. Jannie Haan:
    11 juni 2022
    Freddy en ik wensen jullie heel veel wandelplezier...hartelijk groetje!!
  10. Patrick:
    11 juni 2022
    Wat leuk dat je weer een reisverhaal gaat maken ik ga zeker volgen 😀
    wens jullie heel veel wandelplezier en geniet ervan ,want het is daar erg mooi

groetjes
    Patrick😘
  11. Els:
    11 juni 2022
    Leuk om weer een nieuw avontuur te zien! Geniet en veel succes!
  12. Karin:
    11 juni 2022
    Heel veel plezier samen namens Willem en mij!! Ik ga jullie volgen en duimen voor prachtig weer☀️☀️🤩🤩
  13. Els:
    11 juni 2022
    Goede voorbereiding gedaan , veel succes op jullie mooie wandelingen de komende dagen.
  14. Ria Wever:
    12 juni 2022
    Heel veel wandel plezier samen.
  15. José en Frits Sipman:
    13 juni 2022
    Oh wat leuk jullie gaan opweg. Heel veel wandelplezier ,we gaan het volgen
  16. Marla & André:
    18 juni 2022
    Veel plezier en blaarvrije voeten 👠. Pas op met het huidige weer, eigenlijk geen echt wandelweer.
  17. Marcus:
    20 juni 2022
    Veel plezier! Maak er mooie wandeling van 🥾
  18. Arnoud:
    20 juni 2022
    Geniet ervan Mattie en Hortance!