Schoonloo naar Sleen 26 km

21 juni 2016 - Sleen, Nederland

Na het ontbijt weer mijn weg vervolgen. Het eerste uurtje was behoorlijk zwaar door de regenval van gisteren. Op het pad lagen veel afgebroken takken en natuurlijk veel modder en waterplassen. Deze dag ging ook gepaard met hoofdpijn....

Bij een boerderij toch even mijn Dayzer gebruikt voor zo'n klein kefhondje die Tommy wou aanvallen. Het apparaat werkt goed! De hond kroop een beetje ineen en liet Tommy met rust.

Onderweg met medewandelaars gesproken en later kwam ikmMarijke en Miek tegen. Miek heeft even samen pauze genomen.

Door dat de paden wat moeilijker begaanbaar was heb ik op een gegeven moment het fietspad genomen. Het maakt ook niet hoe je gaat als je maar wandelend op je eindbestemming komt.

Aangekomen in Sleen eerst koffie gedronken , onderweg was er geen gelegenheid om koffie te drinken. De eerste gelegenheid was eigenlijk gesloten maar heeft toch een heerlijke espresso voor mij gemaakt :-)

Om bij het logeerhuis te komen moest ik door een opgebroken weg. En ineens BOEM! Putdeksel iets omhoog. Tjee ik schrok..... Allemaal de mensen uit hun huizen om te kijken wat er aan de hand was.

Aangekomen bij het logeerhuis kwam ik Miek weer tegen. Samen eten vroeg ze maar ik moest even bijkomen. Later toch samen gegeten bij de pizzeria. Miek heeft al naar Santigo de Compostela gelopen en we hebben er heerlijk over gepraat. Ze had toen ook last van bedwantsen gehad, jeuk en bultjes, alles goed wassen en in een aparte ruimte slapen totdat alles weer bedwantsvrij was. Dit hoop ik nooit te krijgen. Heb al teatrea olie gekocht om op de rugzak en slaapzak te sprayen.