Van Anloo naar Schoonloo 26 km

20 juni 2016 - Schoonloo, Nederland

Van Anloo naar Schoonloo....

Vertrokken vanuit Hotel de Koningsberg na een lekker ontbijtje. Het hotel was eenvoudig maar alles was aanwezig en het diner was heerlijk, aardige mensen!

Ik had tilappiavis met gesmoorde kool met Cocos, Vlaamse frieten en salade mmm

In dit hotel was Tommy ook welkom, in Rolde was er geen verblijfsplaats waar honden welkom zijn. Dus een langere wandeldag voor ons: 26 km en met regen. Onderweg kijk ik achterom en ik zie dat ik niet alleen loop, achter mij liep een vrouwtje en zij vraag of ze met me mee mocht lopen, was wel even fijn en ik had mooi wat afleiding met die regen. Marijke sliep in een trekkershut op een camping en ik in een B&B Hoofdstraat 5. De douche had allemaal sproeiknoppen en ik wist niet hoe het werkte dus, je raad het al, werd ik ineens nat gespoten. Wist ik eindelijk hoe het werkte, had ik mijn bh nog aan..... En ik was ook nog mijn handdoek vergeten mee te nemen naar de douche S' avonds regende het nog en ben ik door de eigenaar met de auto naar een restaurant gebracht en daar kwam ik Marijke weer tegen. Zo heb ik niet alleen gegeten en een gezellige avond gehad. Wanneer ik klaar was met eten mocht ik bellen en werd ik weer opgehaald, wat een service en ontzettend fijn met die regen!

S'avonds al mijn spullen laten drogen, zelfs mijn sokken en schoenen waren nat. De schoenen volproppen met krantenpapier. Ik hoorde laatst van iemand dat je een rolletje moet maken dan trekt het vocht via de koker eruit.